ПОНЕДІЛОК 18.05.2020
Тема: "Повторення та узагальнення знань.
Поділ слів для переносу."
1. Перглянь відео.
2. Пригадай!
3. Виконай завдання письмово.
ВІВТОРОК 19.05.2020
Тема: "Повторення та узагальнення знань. Поділ слів для переносу."
1. Виконай завдання письмово.
2. Поділи слова для переносу. Запиши.
СЕРЕДА 20.05.2020
Тема: " Повторення та узагальнення знань."
1. Виконай завдання письмово.
ВІВТОРОК 12.05.2020
Діагностична робота: робота з мовними одиницями «Речення.Текст.»
Для виконання діагностичної роботи перейдіть за посиланням
https://www.classtime.com/ - код для участі R7EJVP
СЕРЕДА 13.05.2020
Тема: " Повторення та узагальнення знань. Звуки і букви. Звуко - буквений склад слова. Наголос. Поділ слів на склади.
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання письмово.
3. Нумо практикувати!
П'ЯТНИЦЯ 15.05.2020
Розвиток зв'язного мовлення.
Складаю розповідь "Мої літні канікули"
1. Переглянь відео.
2. Відгадай загадку.
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене молоде...
За весною що іде?
3. Попрацюймо разом!
Хто з вас любить літо? Розкажіть, за що ви його любите.
Сьогодні ми складатимемо звіт-розповідь про КУИЛНАКІ. Ви здивовані? Спробуйте розшифрувати це слово.
Ну, звичайно, це канікули. А що робила на канікулах наша героїня та з якою метою, ми спробуємо сьогодні розібратися.
4. Прочитай вірш.
Щедре літо
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;
В лісі — ягід та грибів;
У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
Т. Корольова
Можна плавати й пірнати.
Т. Корольова
5. Попрацюй письмово.
Випиши з вірша іменники, прикметники та дієслова.
6. Розглянь малюнок. Усно склади кілька речень за малюнком.
7. Послухай зразок розповіді про літо.
Мої літні канікули
Я з нетерпінням чекаю літні канікули. Адже літо – це пора ігор, відпочинку та розваг. Я буду купатись в річці, засмагати на теплому сонечку. А ще збиратиму в лісі гриби, ягоди. Допомагатиму мамі і татові доглядати за домашніми тваринами. Із своїми друзями буду грати вігри, відпочивати на природі. Я дуже люблю цю пору року.
8. Склади і запиши свою розповідь про літо та літні канікули.
ПОНЕДІЛОК 04.05.2020
Тема: "Навчаюся складати розповідь."
1. Переглянь картинки.
2. Склади і запиши текст про каштан.
ВІВТОРОК 05.05.2020
Тема: "Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти."
1. Виконай завдання.
2. Виконай завдання письмово.
СЕРЕДА 06.05.2020
Тема: "Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти."
1. Виконай завдання.
2. Виконай письмово завдання.
ПОНЕДІЛОК 27.04.2020
Тема: "Навчаюся складати текст за ілюстрацією та запитаннями."
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання ( усно).
3. Виконай завдання письмово
ВІВТОРОК 28.04.2020
Тема: "Навчаюся складати текст про події з власного життя."
1. Переглянь відео.
2. Попрацюй усно.
3. Здійсни віртуальну подорож до Київського планетарія.
4. Виконай завдання усно.
5. Продовжуй працювати усно. Дай відповіді на запитання.
6. Зроби письмово завдання
СЕРЕДА 29.04.2020
Діагностична робота: списування.
Сьогодні пропоную перевірити свої знання
з української мови.
Впевнена, що кожен із вас чудово впорається із завданням.
1. Підготуй шкільне приладдя для письма.
2. На першому робочому рядочку напиши своє прізвище та ім'я.
3. Для роботи тобі знадобиться:
4. Перейдіть до тексту за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yxl08Tf5jNdZ3pS5P_W1YIrxttpk-QTR
5. Будь уважним під час роботи. Перевір написане. Надішли фото роботи мені на вайбер.
ПОНЕДІЛОК 16.03.2020
Тема: Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. Навчаюся складати речення.
1. Переглянь відео.
2. Вивчи правило.
Речення виражає закінчену думку.
Слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
3. Виконай письмово вправи 1,2 (підручник с.104) та вправу 4 (підручник с.105)
4. Виконай вправу 55 (1) . Зошит с.26
ВІВТОРОК 17.03.2020
Тема: Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.
1. Переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Fp8keHf8PBw
2. Вивчи правило.
За метою висловлювання речення поділяються на розповідні, питальні, спонукальні.
За інтонацією речення бувають окличні (в кінці ставиться знак оклику) та неокличні.
3. Вивчи правило (підручник с.106)
5. Усно опрацюй вправи 17, 18 (підручник с.114)
СЕРЕДА 18.03.2020
Тема: Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень.
1. Виконай завдання письмово.
1. Знайди речення. Постав потрібний розділовий знак.
О Навесні птахи
О А ти посадив своє дерево
О Школярі поспішають
О Михайлик обкопав деревце
2. Зі слів склади речення.
багато, у, грибів, лісі, нашому
3. Склади речення зі словом ковзани.
3. Зіграй у гру (підручник с.109) та виконай письмово вправу 8.
4. Виконай вправи 57, 58 (зошит с.27) та вправу 65 (зошит с.32-33)
П'ЯТНИЦЯ 20.03.2020
1. Розвиваю мовлення. Використовую службові слова.
Виконай завдання у зошиті ( с.15)
ПОНЕДІЛОК 30.03.2020
Тема: Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
1. Вивчи правило.
2. Усно виконай вправу 11 (підручник с.111)
3. Виконай вправу 12 письмово ( підручник с.111)
4. Виконай письмово вправу 56 (зошит с.26) та вправу 59 (зошит с.27)
5. Виконай завдання письмово.
1. Запиши слово спонукальне, поділяючи його на склади. Прочитай спочатку по складах, а потім – ціле слово.
2. Спиши текст, вставляючи пропущені слова.
Чітко дотримуйся правил (якого?)… руху! Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) … сигналі світлофора. (Яке?) … світло забороняє перехід. (Яке?)… попереджав.
Слова для довідки: жовте, червоне, зеленому, дорожнього.
Назви в тексті спонукальні речення. Поясни, що допомогло їх розпізнати.
ВІВТОРОК 31.03.2020
Тема: Навчаюся складати різні за інтонацією речення. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.
Тема: Навчаюся складати різні за інтонацією речення. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.
1. Переглянь навчальне відео.
2. Усно опрацюйте впрви 25, 26 (підручник с.117)
3. Виконай завдання письмово ( зошит с.31)
СЕРЕДА 01.04.2020
Тема: Навчаюся складати речення за малюнками.
Тема: Навчаюся складати речення за малюнками.
1. Розглянь малюнки. Склади речення за малюнками. Запиши.
2. Слухай та співай про весну.
3. Письмово виконай завдання ( зошит с.34)
4. Перевір свої знання.
https://www.youtube.com/watch?v=SSE0qT4CDPg
https://drive.google.com/open?id=19TwFTx8HSJ7DM19PEtYB0FLm-rZuhFtV
https://drive.google.com/open?id=1WYH2Jm2_9iU155zzTXh_xCvRvisatSdW
ПОНЕДІЛОК 06.04.2020
Тема: "Повторення вивченого за темою "Речення".
Тренувальні вправи."
1. Переглянь відео.
2. Пригадай, що таке речення.
3. Вивчи прислів'я, яке ти побачив у відео.
4. Переглянь відео, згадай які бувають речення за метою висловлювання та інтонацією.
5. Виконай завдання.
1) З кожної групи слів склади речення і запиши їх.
- У, маки, червоні, цвітуть, полі.
- Відерця, бджілки, медом, з, несуть.
- У, груші, пахучі, достигають, садах.
- Затих, щебету, без, ліс, пташиного.
2) Прочитай. Усно розстав розділові знаки. Порахуй, скільки розповідних речень є в тексті.
Про що шумить ліс Ліс шумить про прихід чарівниці-зими Вона накриє ліс своїм м’яким сніжним килимом Ліс згадує квітучу весну Він мріє про сонячне літо, про солов’їні трелі Послухай, про що шумить ліс
3) Подумай і скажи, яке це речення. Поясни свою думку.
Без охоти нема роботи!
А розповідне, неокличне;
Б розповідне, окличне;
В спонукальне, окличне.
ВІВТОРОК 07.04.2020
Тема: Діагностична робота: диктант.
1. Переглянь веселе відео.
2. Я впевнена, що ця пісенька не про тебе. Адже ти завжди старанно навчаєшся і допомагаєш батькам! Вірно?
Так, і тому я дуже пишаюся тобою!
3. Сьогодні ми із тобою писатимемо диктант. Пригадай, як ти робив це на уроках у школі. Нажаль, зараз ми не маємо можливості відвідувати школу. Але не біда, адже я записала для тебе диктант і пояснення до нього.
1) Послухай уважно.
2) Підготуй шкільне приладдя для письма.
- На першому робочому рядочку напиши своє прізвище та ім'я.
- На другому рядочку посередині напиши слово Диктант
- Пригадай! Після виду роботи крапку не ставимо!
- На третьому робочому рядочку ти запишеш назву тексту.
- Пригадай! Після назви тексту крапку не ставимо!
3) Уважно послухай пояснення.
4) Уважно послухай текст диктанту.
5) Слухай уважно і пиши. Не забувай перевіряти написане. Якщо пишеш повідьно, зупини аудіозапис. Продовжуй після написання.
Перейди за посиланням.
6) Зроби фото своєї роботи і надійшли мені у Вайбер. В цьому тобі допоможуть батьки.
СЕРЕДА 08.04.2020
Тема: "Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. Навчаюся добирати заголовок до тексту."
1. Переглянь навчальне відео.
2. Вивчи правило!
3. Виконай завдання усно.
4. Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок!
5. Увага! Робота з новим словом! Вивчи, що таке заголовок.
6. Виконай завдання у зошиті. ( с.35)
7. Зроби зарядку для оченят.
4. Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок!
5. Увага! Робота з новим словом! Вивчи, що таке заголовок.
Заголовок - це назва будь - якого твору, статті, газети, журналу.
6. Виконай завдання у зошиті. ( с.35)
7. Зроби зарядку для оченят.
ПОНЕДІЛОК 13.04.2020
Тема: "Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту."
1. Переглянь відео.
2. Переглянь відео. Виконай завдання усно.
3. Вивчи правило!
4. Виконай завдання усно. Дай відповіді на запитання після тексту. Знайди у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
5. Слухай, співай, рухайся!
6. Виконай завдання усно.
5. Виконай завдання у зошиті ( с.39).
6. Виконай цікаве завдання. Перейди за посиланням.
https://learningapps.org/watch?v=pe8cqixwk16
4. Виконай завдання усно. Дай відповіді на запитання після тексту. Знайди у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
5. Слухай, співай, рухайся!
6. Виконай завдання усно.
7. Виконай завдання у зошиті ( с.37).
8. Перевір, як ти зрозумів нову тему. Визнач, де зачин, основна частина, кінцівка тексту. Прочитай відновлений текст.
- Раптом у відчинене вікно залетів горобець і сів на столі. Перед котом вже були три смачні речі: сметана, молоко i горобець. Кіт збирався подумати, що ж найсмачніше, але думати було важко. Він заплющив очі й заснув.
- Це був найледачіший у світі кіт.
- Лежав на столі кіт, а перед ним стояли тарілки зі сметаною та з молоком.
ВІВТОРОК 14.04.2020
Тема: "Навчаюся відновлювати деформований текст."
1. Перевір свої знання. Перейди за посиланням.
2. Прочитай текст, добери до нього заголовок. Виконай завдання до тексту. Зверни увагу на значення слова околиця.
3. Слухай, співай, рухайся!
4. Запам'ятай!
6. Виконай цікаве завдання. Перейди за посиланням.
https://learningapps.org/watch?v=pe8cqixwk16
СЕРЕДА 15.04.2020
Тема: "Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст - розповідь."
1. Прочитай тексти. Дай відповіді на питання.
3. Визнач, який з попередніх текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування.
Поясни свою думку.
4. Вивчи правило!
5. Попрацюй усно.
6. Переглянь відео.
9. Слухай, співай, рухайся!
П'ЯТНИЦЯ 17.04.2020
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.
1. Відгадай загадку.
В лісі лине дивний звук:
Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!
Гострий дзьоб, як молоток:
Тук-тук-тук! Цок-цок-цок!
Буде лісу помагати
Працьовита пташка…
2. Здогадався, про яку пташку йдеться у загадці?
3. Переглянь відео.
4. Переглянь відео. Поміркуй і скажи, чому дятла називають лісовим лікарем?
Свою розповідь починай так:
"Дятла називають лісовим лікарем, тому що ..."
5. Дай письмові відповіді на питання:
- Де живе дятел? Дятел живе ....... .
- Який у нього дзьоб? У нього ......... .
- Чим живиться дятел? Дятел живиться......... .
- Як називають цього птаха? Цього птаха називають......
- Чи бачив ти дятла у природі? Я бачив ....... .
6. Послухай казку В.Сухомлинського "Як білочка дятла врятувала".
7. Усно дай відповіді на запитання:
- Хто головні герої казки?
- Що сталося із дятлом?
- Хто йому допоміг?
- Чим білочка пригостила дятла?
- Хто радів цьому
8. Виконай завдання з зошиті ( с.21, вправа 5).
9. Переглянь відео.
10. Прочитай про дятла - музику. ( Зошит с.21, вправа 6)
Розповідь складати не потрібно!!!
11. Увага! Робота з новими словами! Запам'ятай!
Жорсткий - який має тверду, нерівну поверхню.
Міцний - сильний, дужий.
Строкатий - із різнокольоровими плямами, смугами різного кольору.
12. Розфарбуй малюнок (зошит с.21).
ВІВТОРОК 21.04.2020, СЕРЕДА 22.04.2020
Тема: "Навчаюся розрізняти текст - опис.
Складання усного опису соняшнику."
1. Переглянь відео.
4. Переглянь уважно.
5. Попрацюй усно.
6. Переглянь план складання тексту - опису соняшника.
7. При складанні тексту уникай повторів.
8. Прочитай уважно. Доведи, що це - текст - опис.
9. Слухай, співай, рухайся!