ЯДС 06.04-24.04

СЕРЕДА 08.04.2020
Тема: "Як птахи зустрічають весну."

1. Пригадай, яких тварин називають птахами. В цьому тобі допоможе навчальне відео.



2. Пригадай, яких птахів називають перелітними. Назви їх.
Переглянь відеопідказку.




3. Дай відповідь на запитання:
  • Чому одні птахи - перелітні, а інші - осілі. Від чого це залежить?
4. Запам'ятай! Час прильоту перелітних птахів залежить від приходу тепла в місця розмноження та появи корму!

5. Опрацюй текст підручника (с.75-76)






6. Переглянь відео. Почуй голоси птахів.

Шпак



Жайворок





Зяблик




Ластівка




Соловей










7. Виконай завдання у зошиті (с.36-37).

8. Послухай музичну композицію П.Чайковського "Пісня жайворонка". Який настрій викликає в тебе ця композиція? Чому?




9. Слухай, співай, рухайся!


10. Послухай казку про солов'я.





11. Попрацюй творчо!  Роздивись малюнок. Ти вже здогадався, до якої казки ця ілюстрація? Хто автор цієї казки?





Так, Ганс Крістіан Андерсен - автор казки "Дюймовочка".


Міжнародний день дитячої книги відзначається щороку (починаючи з 19672 квітня — в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена.






ЧЕТВЕР 09.04.2020, П'ЯТНИЦЯ 10.04.2020
Тема: "Чому птахи в'ють гнізда. Де птахи в'ють гнізда. Користь птахів у природі."

1. Переглянь навчальне відео.







2. Увага! Словникова робота!



3. Опрацюй текст підручника (с.78).



4. Виготуй ластівку з паперу.



5. Переглянь відео. Запам'ятай, де птахи будують гнізда.





6. Опрацюй текст підручника ( с.80-81).





7. Переглянь відео. Ти дізнаєшся, як птахи піклуються про своє потомство.








8. Після перегляду попередніх відеоматеріалів, дай відповіді на запитання:
  • Про яких птахів ти дивився відео?
  • Які з цих птахів перелітні, а які осілі?

9. Виконай завдання у зошиті ( с.38 - 39).

10. Слухай, співай, рухайся!




11. Яку користь приносить дятел?

12. Опрацюй текст підручника ( с.82 - 83).




13. Переглянь відео. 
Запам'ятай! Найбільшими лісовими птахами в Україні є глухарі.






14. Розфарбуй.








СЕРЕДА 15.04.2020

Тема: "Зміни в житті звірів навесні"


1. Пригадай, яких тварин називають звірями? В цьому тобі допоможе навчальне відео.





2. Виконай завдання у зошиті ( с.42 №1).

3. Переглянь навчальні відео. З них ти дізнаєшся, які зміни відбуваються у житті звірів навесні.









3. Опрацюй текст підручника ( с.88 - 90).







4. Запам'ятай!



5. Виконай завдання у зошиті (с.42 №2, с.43)

6. Переглянь і прослухай українську народну казку "Іжак і Заєць" у вигляді музичної композиції.




7. Дай відповіді на запитання:
  • Хто головні герої казки?
  • Чому Іжачок образився на Зайчика?
  • Як Їжак перехитрив Зайця?
  • Чого тебе навчила ця казка?

8. Переглянь відео.




9. Згадай, хто такі дельфіни? Вони риби чи ссавці? Чому?

10. Розфарбуй.



ЧЕТВЕР 16.04.2020
Тема: "Узагальнення та систематизація знань учнів. 
Діагностична робота з темою "Весна"."

1. Переглянь відео. Згадай, що ти знаєш про весну. Які зміни відбуваються у неживій та живій природі навесні?




2. Перейди на сторінку "Перевірка знань" та виконай 
завдання.



П'ЯТНИЦЯ 17.04.2020, СЕРЕДА 22.04.2020
Тема: "Як впізнати літо. Літні місяці."

1. Слухай і співай!




2. Ти вже зрозумів, що сьогодні ми починаємо вивчати найулюбленішу пору року дітлахів - ЛІТО.

3. Пригадай, як впізнати літо? В цьому тобі допоможе навчальне відео.




4. Опрацюй текст підручника ( с.98 - 100).






5. Вивчи, що таке туман, роса, веселка.

6. Переглянь відео. Повтори кольори веселки у правильному порядку. Згадай, за яких умов утворюється веселка.





7. Добери до слова ВЕСЕЛКА слово, близьке за значенням.
В цьому тобі допоможе дитяча пісенька. Слухай, співай, рухайся!




8. Виконай завдання у зошиті ( с.46).

9. Переглянь відео. Згадай назви літніх місяців.






10. Опрацюй текст підручника ( с.101 - 102).





11. Виконай завдання у зошиті (с.47).

12. Запрошую до картинної галереї "Барви літа"
Літо у картинах Катерини Білокур.

Білокур Катерина Василівна (1900 - 1961) -українська художниця, майстриня народного декоративного живопису. 



  • До вашої уваги картини Катерини Білокур. Ім’я цієї художниці відоме кожному освіченому українцеві. Її картини насичені світлом і сонцем, грають життєрадісними фарбами, вони ніби увібрали в себе всю красу літа.  На більшості картин Катерини Білокур зображені квіти – прекрасні і витончені «очі землі».


  • Погляньте на картину «Польові квіти».

  • Уважно роздивись картину "Квіти за тином"


13. Дай відповіді на запитання:
  • До якого виду живопису відносяться ці картини: портрет, пейзаж чи натюрморт? Поділись своїми думками.
  • Який настрій викликають у тебе ці картини? Чому?

15. Слухай, співай, рухайся!





14. Намалюй літній пейзаж.



ЧЕТВЕР 23.04.2020
Тема: "З якої ягоди намисто? Літо - сезон ягід.
Істівні та отруйні ягоди."

1. Прочитай вірші.

Нанизала намистинки,
Намистинки з горобинки, -

Низочку одненьку.
Засвітилось променисто
На кофтиночці намисто,
Мов коралі в неньки.



2. Дай відповіді на питання: 
  • Що спільного між двома віршами?
  • Про що в них йдеться?
  • Що таке намисто?
  • Якого воно буває кольору?
Увага! Словникова робота!

Намисто це прикраса, яку носять на шиї.

3. З чого були зроблені намиста, про які ти прочитав у віршах?

Увага! Словникова робота!

Ягоди - це невеликі соковиті плоди рослин.

4. Опрацюй текст підручника ( с. 119)



5. Слухай, співай, рухайся!




6. Подивись і запамятай їстівні ягоди.










7. Переглянь навчальне відео. 
Запам'ятай! Ніколи не збирай, не їж отруйні ягоди!



8. Увага! Отруйні ягоди!






9. Опрацюй текст підручника ( с.120)



10. Виконай завдання у зошиті (с.56-57).

11. Зіграй в гру "Впізнай ягоду".






П'ЯТНИЦЯ 24.04.2020
Тема: "Турботи тварин влітку."

1. Переглянь відео. Згадай, які зміни відбуваються у живій природі влітку.





2. Переглянь відео. З нього ти дізнаєшся про життєвий цикл метелика.




3. Переглянь відео та дізнайся про життєвий цикл жаби.






4. Опрацюй текст підручника ( с.122).




5. Слухай, співай, рухайся!




6. Обережно! Небезпечні комахи!
 Прочитай разом із батьками корисну інформацію.













7. Виконай завдання у зошиті ( с.58 - 59).

8. Опрацюй текст підручника ( с.123 124).




9. Слухай, рухайся, співай!







Комментариев нет:

Отправить комментарий